بوقیلیسم

مشخصات بلاگ

مطالب این وبلاگ کاملا بوقی می باشد
بوق هر چیزی می تواند باشد
خیلی جدی نگیریدش
نویسنده این وبلاگ از هر چیزی و با هر لحنی می نویسد
هدف اصلی ساخت این وبلاگ راحت تر بودن در خواندن وبلاگ های شماست
ممنون از نگاهتون

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۰ ب.ظ

اولین پست اولین وبلاگ

اصن نمیدونم چیکار دارم میکنم اینجا

چیزی میتونم ثبت کنم یانه

ولی تجربه ی جالبی میتونه باشه

قطعا کسی نمیخونه اینجا رو

شاید اگه راه افتادم یه روزی ادرسشو ب دوستام بدم

من هیچ اموزشی در این رابطه ندیدم

فقد امیدوارم قابل قبول باشه

حالا تا اینجا رو داشته باشین ببینیم خدا چی میخواد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
sepideh azz

نظرات  (۲)

یه توصیه کاملا دوستانه (: .
به نظرم آدرس اینجا رو به کسی نده ؛ چون اون وقت شاید در آینده حرفایی بخوای بزنی که دیگه نتونی !
از این " هیشکی اینجا رو نمی خونه " استفاده کن و لذت ببر .
پاسخ:
اهوم اتفاقا خودمم همین فکرو میکنم ممنون از توصیه ت دوست عزیز :)
سلام اتفاقی گذرم افتاد و خوندم
جالب نوشتی
پاسخ:
مچکرم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی