بوقیلیسم

مشخصات بلاگ

مطالب این وبلاگ کاملا بوقی می باشد
بوق هر چیزی می تواند باشد
خیلی جدی نگیریدش
نویسنده این وبلاگ از هر چیزی و با هر لحنی می نویسد
هدف اصلی ساخت این وبلاگ راحت تر بودن در خواندن وبلاگ های شماست
ممنون از نگاهتون

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۰ ق.ظ

هدف چیه؟

یک سالی هست که میشناسم شان

تنها چیزی که از آنها میدانم اسم و سن شان است

تازگی ها برایم وویس مسیج میفرستند

عادت کرده ام هر روز صدایشان را بشنوم 

باید هر روز از حالشان خبر داشته باشم

دوستان مجازی ام را میگویم

گاهی با خودم فکر میکنم باید گوشی و لب تاب و تبلت و هرچه به فضای مجازی مربوط میشود را ببرم بیندازم تو رودخانه

چه معنی دارد؟انگار آدم دور خودش میچرخد

من شب تا صبح بنشینم با کسانی که نمیشناسم و احتمالا هرگز نمی بینم شان حرف بزنم و درد و دل کنم که چه؟

اخر چه میشود؟

بعد دوباره نگاهی به دوستی های غیرمجازی می اندازم،باز هم که چه؟

اگر بخواهم برای تمام رفتار و اعمالم دلیل پیدا کنم که اصلا نباید زندگی کنم

خیلی بد است که عمیق ترین مفاهیم حتی برای لحظه ای پوچ به نظر بیایند

خیلی بد است خیلی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۱
sepideh azz

نظرات  (۴)

من فکر میکنم اگر یک نفر را داشته باشی برای تو کافیست اون یک نفر هم خود تو هستی :)

پاسخ:
درسته :)
ولی انسان یه موجود اجتماعیه و حتی اگه بخواد هم نمیتونه فقط رو خودش حساب کنه ناخوداگاه دیگران هم درگیر میشن
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۴ محمد عباسی
چه جالبه مطالبتون....جالب یا واقعی مسعله این است
پاسخ:
جالبه که براتون جالبه :))))
دوست هایی مجازی بی منت است اما دوست واقعی هم در ان ها است ..دوستی که نگران ادم می شود ..
پاسخ:
می بی :)
برام جالب بود که به این مسئله فکر کردی "که چی؟"
به قول از یکی از دوستام از بیخ و بن  ما دوست پیدا میکنیم که چی بشه عایا؟؟
خیلی مهمه که ادم بدونه که چی
به قول یه دانشمندی ادم برای اینکه بتونه از زندگیش لذت ببره کافیه یه کم خنگ باشه
پاسخ:
دقیقا این خنگ بودنه گاهی خیلی به درد میخوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی