بوقیلیسم

مشخصات بلاگ

مطالب این وبلاگ کاملا بوقی می باشد
بوق هر چیزی می تواند باشد
خیلی جدی نگیریدش
نویسنده این وبلاگ از هر چیزی و با هر لحنی می نویسد
هدف اصلی ساخت این وبلاگ راحت تر بودن در خواندن وبلاگ های شماست
ممنون از نگاهتون

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۹ ب.ظ

مینیانه

یکی از بزرگترین اقدامات شب امتحان هم اتو کردن مقنعه س

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۷
sepideh azz

نظرات  (۳)

باورت میشه من سه بار با مقنعه چروک‌رفتم سر جلسه:)))
اصن با یه وضع داغونی میرم همه فکر میکنن از وحشی اومدم:-\ 
پاسخ:
من اگه به ظاهرم نرسم اعتماد به نفسم میاد پایین
اعتماد به نفسم بیاد پایین بد امتاحان میدم 
نتیجه میشه مقنعه تو اتو کن و موفق شو
آره ولی این اعتماد به نفس پایینم وقتی میاد که آزمون تموم شه لنگه ظهر بخوام کل خیابونو برم بالا پیاده»___«
سر آزمونو قبلش زیاد برام مهم نیس:))
پاسخ:
من ک بعد آزمون جنازه م :|
عجب حالی داریاااا
پیاده روی اونم بعد از چاهار ساعت سرجلسه بودن اخه؟؟؟o_O
هوا خوبه آخه خلوتم هست شهر:-D 
تازه من قبل آزمونم پیاده روی میکنم:-D 
پاسخ:
چه خوب...من که دائم الخسته م :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی