بوقیلیسم

مشخصات بلاگ

مطالب این وبلاگ کاملا بوقی می باشد
بوق هر چیزی می تواند باشد
خیلی جدی نگیریدش
نویسنده این وبلاگ از هر چیزی و با هر لحنی می نویسد
هدف اصلی ساخت این وبلاگ راحت تر بودن در خواندن وبلاگ های شماست
ممنون از نگاهتون

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۲۴ ب.ظ

سوال

فکر کنید تو شرایطی هستید که هیچ کسی بجز خودتون نمیتونه بهتون کمک کنه

و شما نمیدونید باید چیکار کنید،چیکار میکنید؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۷
sepideh azz

نظرات  (۱۰)

میخوابم!
پاسخ:
بااین استراتژی موافقم کاملا:)))))
ولی خب اخرش باید یه تصمیمی بگیری یه کاری بکنی چون مجبوری
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۴۸ خانوم فیروزه ای ...
نمیدونم واقعا
پاسخ:
عب نداره منم نمیدونم :-/
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۵۱ اسماعیل غنی زاده
مثل فیلم مریخی، فکر می کنم که چی کار باید بکنم :)
پاسخ:
فکر چیز خوبیه :))
فرندز می بینم، می خوابم، بعدش فک می کنم ک چیکار کنم:))
پاسخ:
خداقوت :)
فکر می کنم
ولی احتمالا چون استرس دارم نمیتونم جواب درستی بگیرم
در نتیجه میرم مشورت می کنم
پاسخ:
لعنت به این استرس :/
ممنون از نظرت :)
شیمی میخونم
میخوابم
میخورم
تخمه میشکنم
خودمو تحویل میگیرم
پاسخ:
عالیه :))))
به خودم 2تا ناسزا میگم
بعدم میگم اگه خودت به خودت کمک نکنی ، کسی هم نمیتونه بهت کمک کنه ، در نتیجه در بدبختی کپک میزنی ....
یا مثلا به عواقبش فکر میکنم ... شاید تلاش کنم که اوضاعم درست شه !

پاسخ:
اهوم بنظرم اینکه باخودت حرف میزنی بعضی وقتا خوب جواب میده
مرسی از نظرت :)
هان
پاسخ:
وات؟ :)
به خودم تکیه می کردم، مثل همیشه! :)
پاسخ:
خوبه :)

به خودم زمان میدم اوضاعو تحلیل کنم. همیشه آدم اولش حس میکنه بدجور خورده زمین و تنهاس و نمتونه هیچ کاری کنه. ولی زمان ذهن و روح آدمو پالایش میده. یکم زمان، البته.. خیلی ـش منو بی خیال میکنه کلاً! :))
پاسخ:
اهوم یکم زمان
مرسی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی