بوقیلیسم

مشخصات بلاگ

مطالب این وبلاگ کاملا بوقی می باشد
بوق هر چیزی می تواند باشد
خیلی جدی نگیریدش
نویسنده این وبلاگ از هر چیزی و با هر لحنی می نویسد
هدف اصلی ساخت این وبلاگ راحت تر بودن در خواندن وبلاگ های شماست
ممنون از نگاهتون

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۳ ب.ظ

داداشم میگه

+من دیگه غذا نمیخورم

_عه چرا؟

+چون نمیخوام بزرگ بشم

_عههههه چراااااااا؟

+چون پیر میشم میمیرم

-O-o (و سکوت میکند...)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۹
sepideh azz

نظرات  (۷)

خخخخخخخخخخخخخ:-)
کجا بودی این مدت؟
پاسخ:
:)))
همون جایی که خیلی وقته هستم،فقط انگیزه و وقت آپ کردن پیدا نمیکردم

چ داداش فیلسوفی داری. ولی واقعاً کاش میشد اینجوری پیر نشد. :))
پاسخ:
به آبجی فیلسوفش رفته :))))
اهوم واقعا کاش میشد:/
خخخخخخخخخخ
دنیای بچه ها خیلی قشنگه :)
پاسخ:
:))))
اهوم خیـــلی
۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۰ داداش مهدی
چه مغالطه‌ی تر و تمیز و خوشگلی! درود بهش!
پاسخ:
ممنون
درود به شما :)
باید بهش میگفتی خب اگه غذا نخوری زودتر میمیری..
پاسخ:
من تو شوک بودم تااومدم جواب بدم دیدم نیس :/
ادامش باید میگفتی:خب نخور همین حالا بمیری دنیا همچین فیلسوفی رو از دست بده:|
زنده باشن:)))
پاسخ:
:)
ممنون دوست جان :)
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۱:۵۱ نیمه سیب سقراطی
خب میگفتی مگه فقط پیر ها می میرن ؟ والاع :))
پاسخ:
حالا بزرگ میشه به موقعش میفهمه
دلم نیومد به این زودی آگاهش کنم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی