بوقیلیسم

مشخصات بلاگ

مطالب این وبلاگ کاملا بوقی می باشد
بوق هر چیزی می تواند باشد
خیلی جدی نگیریدش
نویسنده این وبلاگ از هر چیزی و با هر لحنی می نویسد
هدف اصلی ساخت این وبلاگ راحت تر بودن در خواندن وبلاگ های شماست
ممنون از نگاهتون

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۹ ب.ظ

سلام :)

اول از همه باید عذرخواهی کنم از دوستای گل و درجه یکم...شرمنده که نگرانتون کردم قول میدم دیگه بیخبر غیب نشم(اخه خودمم متنفرم از این عمل ناشایست(!)ولی خب نمیشد کاری کرد)

 

دوم از همه(!) واجب التشکر هستم بابت کامنتای پرمهرتون یه دنیا مرسی و ممنون و متچکر

 

سوم از همه یه خبر بدم بهتون که دانشگاه یزد قبول شدم و چهارم از همه در راستای مورد سوم نیازمند راهنمایی تون هستم درمورد زندگی در خوابگاه و کلا شهر یزد و ...

 

پنجم از همه بزودی منتظر شونصد پست در روز با محوریت دانشگاه و استاد و هم اتاقی و اه اه و ایش ایش درمورد غذا و نظافت خوابگاه باشید

تا آن روز بدرود

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۴
sepideh azz

نظرات  (۶)

۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۶:۵۴ اسماعیل غنی زاده
سلام :)
پاسخ:
هلو هلو :)
۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۷:۲۰ خانم فـــــ
سلام
تبـــــــــــــــــــــریک:)
پاسخ:
سلام
مرسی خانم فــــ جان :)
؛))))
کجا بودی تو
پاسخ:
هستم دیگه از این به بعد :)))
عزیزممممم مبارکهههههههه
چه رشته ای ؟؟؟؟:-D
پاسخ:
المیییییی جونمممم :*)
مـــــرسی دوستم :)
میگم حالا :)) (خیلی هم مرموز)
۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۳:۵۷ • عالمه •
به به، مبارکه! به سلامتی :)
پاسخ:
ممنون عالمه جانم :)
۱۴ مهر ۹۵ ، ۲۱:۳۰ محمد عباسی
ب سلامتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی