بوقیلیسم

مشخصات بلاگ

مطالب این وبلاگ کاملا بوقی می باشد
بوق هر چیزی می تواند باشد
خیلی جدی نگیریدش
نویسنده این وبلاگ از هر چیزی و با هر لحنی می نویسد
هدف اصلی ساخت این وبلاگ راحت تر بودن در خواندن وبلاگ های شماست
ممنون از نگاهتون

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۰ ب.ظ

نمیرم یه وخ؟

از وقتی یادم میاد یه عادت خیلی بد داشتم که هنوز نتونستم ترکش کنم

از همون بچگی پوست خودمو میکندم :))))

منظورم اینه که وقتی جایی از بدنم زخم میشد دائم میکندم درنتیجه همیشه دستمال به دست بودم ناخن هام هم معمولا خونی بودن

این در شرایطی بود  که اکثر دختربچه های هم سن و سال من از خون میترسیدن

خلاصه الان دارم با ناخن های خونی براتون می تایپم

و از اونجایی که پوست خشک شده ی لبمو یک ساعت پیش کندم و هنوز خونش بند نیومده امکانش هست در اثر خونریزی از ناحیه لب زبونم لال.....

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۳
sepideh azz

نظرات  (۸)

۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۹ نورا نیازمند
خخخ منم پوست لبمو میکندم ولی وقتی بچه بودم :|
پاسخ:
بند میاد بنظرت؟
بخیه لازم نشم :/
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۲:۴۳ محمد عباسی
نمیری یوقت>>>>>>
پاسخ:
نه دیگه الحدلله به خیر گذشت :))))))
نکن این کارها ...چه کاریه اخه ...
پاسخ:
باژ سعیمو میکنم :/
دیوانه ای تو
پاسخ:
لطف داری :/
منم زخمامو میکنم... ولی نه دیگه در حد خون اومدن!!!!!! یکم رحم کن به خودت!!  :)
پاسخ:
چ رخم کندنیه که خون نمیاد اخه؟
خون دوز دارم :))))
از دفه بعد یه جوری میکنم که نمیرم :)))
۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۶ آلبرت کبیر
نگران نباش چیزی نمیشه :)))
پاسخ:
بهله :)))
منم لبمو دائم خونی میکنم:)))
المی هسدم یک زنده:))
پاسخ:
هورااااااااا
خوشوقتم
منم زنده م :))))))))
منم ازین کارا کردم... ! :-))
پاسخ:
کار خوبی کردی :))))
اصن از پیدا کردن این همه آدم مث خودم دارم ذوق مرگ میشم :))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی