بوقیلیسم

مشخصات بلاگ

مطالب این وبلاگ کاملا بوقی می باشد
بوق هر چیزی می تواند باشد
خیلی جدی نگیریدش
نویسنده این وبلاگ از هر چیزی و با هر لحنی می نویسد
هدف اصلی ساخت این وبلاگ راحت تر بودن در خواندن وبلاگ های شماست
ممنون از نگاهتون

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ

از سری حرفهای گیر کرده در گلو

اون:سلام،زنده ای؟معلوم هس چن وقته کجایی؟اینه رسم دوستی؟

حرفی که باید بزنم:چیه؟باز با دوست دخترت دعوات شده چس ناله هاتو آوردی برا من؟

و اما حرفی که بعد از کلی کلنجار میزنم(مث همیشه میرم تو فاز دلقک بازی):سلام نکنه منتظری حلوامو بخوری؟

+بالاخره من یه روزی همه ی حرفای نگفته رو میگم و میرم...

+شاید بعدا براتون از اون بگم...


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
sepideh azz

نظرات  (۱۰)

۰۶ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۷ صآب خونـِ
:|
پاسخ:
:-||
:))
خوب کردی
پاسخ:
ینی کارخوبی کردم که به روش نیاوردم؟
امیدوارم بفمهمه بهش لطف کردم!!!
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۳:۰۷ خانومی ...
من باز هم حرفی ندارم 
پاسخ:
راحت باش:)
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۱ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
حرفی نیست!
پاسخ:
اون عینکتو قربون؛-)
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۵:۰۹ شیکسون (^_^)
امان از دل رحمی و مدارا... :)
پاسخ:
امان :-|
ریختم بهم ....
پاسخ:
بیخیال دختر ارزش نداره :)
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۲:۲۵ ماه بانو
سلام..:)
پاسخ:
سلام به روی ماهت :)
هیچیُ تو خودت نگه ندار :)
پاسخ:
مگه میشه؟؟؟؟
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۰ ابوالفضل ...
چی بگم!
پاسخ:
من چی بگم!!!
سعیتو بکن شاید شد :)
پاسخ:
شاید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی