بوقیلیسم

مشخصات بلاگ

مطالب این وبلاگ کاملا بوقی می باشد
بوق هر چیزی می تواند باشد
خیلی جدی نگیریدش
نویسنده این وبلاگ از هر چیزی و با هر لحنی می نویسد
هدف اصلی ساخت این وبلاگ راحت تر بودن در خواندن وبلاگ های شماست
ممنون از نگاهتون

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۲۹ ب.ظ

شهر من،انزلیِ دیگر

یک زمانی چقدر منفور بودی

آن وقتها که هنوز نمی دانستم هرجای دنیا که بروم باز هم بر میگردم پیش خودت

آن وقتها که ترجیح می دادم توی شهری شلوغ و پر از آلودگی زندگی کنم تا یک شهر آرام،کوچک و دور از هیاهو

از هیچ شهری به اندازه ی انزلی خاطره ندارم

انزلی برایم یک جور نماد است 

نماد باران نماد آدمهای متفاوت و نماد دلتنگی

شهر من اما،انزلی نبود

ولی با این همه باران دارد انزلیِ دیگری می شود 

اگر سروکله ی گردوخاک های نا به هنگام پیدا نشود

اگر همین طور پیش برود هرروز،روز من است و هرجای این شهر،انزلی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۸
sepideh azz

نظرات  (۴)

انزلی و خیلی دوسش دارم..
مخصوصا اون بلواری که جلوش مغازه های قایق موتوری و... و پشتش رودخونه
پاسخ:
انزلــــــی همه جاش دوست داشتنیه :)
شهرتون سرسبز :)
پاسخ:
مچــــکرم :)
گرچه انزلی پر بارون تره، اما اسم شهر من شده شهر بارون! (رشت) من هم انزلی رو دوست دارم. پدربزرگم اصالتا اهل انزلی بودن :)
پاسخ:
چه خوب دوست شمالی من:)
شاید برات عجیب باشه اگه بگم من کُرد هستم و هیچ جوری به شمال مربوط نمیشم :)
ولی خب دوست دارم اونجا رو
:) من دوستهای کرد زیاد دارم...

و خب...خوشوقتم
پاسخ:
منم همینطور مگهان جان :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی